Review

Review: BodieBoost het Kookboek

24 februari 2014

BodieBoost Kookboek

Vorig jaar kwam Charlotte met het eerste BodieBoost boek. De afslankmethode en het boek waren een groot succes! Ondertussen is BodieBoost een feit en super populair, niet alleen bij mensen die een paar kilootjes kwijt willen maar ook bij iedereen met een healthy lifestyle. Bedenkster Charlotte is aan het knallen, BodieBoost gaat zo lekker dat er 2 nieuwe boeken zijn verschenen en er een 4e (het bikiniboek) onderweg is.
Bodieboost is de eerste afslankmethode waar ik achter sta en die werkt. Mijn vriendin heeft het vorig jaar gevolgd en ik heb meegedaan met de avond maaltijden. Waarvan het merendeel zeer smakelijk is, wel gaf ik er altijd mijn eigen draai aan. Natuurlijk wel binnen de BodieBoost regels. Dus toen ik hoorde van het kookboek wilde ik deze graag reviewen. Helemaal omdat we op het moment wat gezonder aan het eten zijn. Let’s boost!

BodieBoost Kookboek

Het Kookboek
Het boek begint met een korte samenvatting over wat BodieBoost is en hoe het nou precies werkt. Handig voor mensen die het eerste boek niet gelezen hebben. Op deze manier kunnen ook zij van start gaan met het kookboek, al raadt Charlot aan voor een volledige uitleg en een goede start toch bij het eerste boek te beginnen. Daarna krijg je 4 nieuwe weekmenu’s zoals we die kennen uit het eerste boek.

BodieBoost Kookboek

En dan mijn favoriete gedeelte, de nieuwe recepten met leuke, catchy namen en mooie foto’s! Je vindt er recepten voor het ontbijt, lunch, diner, tussendoortjes en jokers. Ze zijn makkelijk uitgelegd, het boodschappenlijstje staat erbij en onderin zie je in keer hoeveel je van elke familie eet. Nice job!

Conclusie
Charlotte heeft goed naar haar leden en volgers geluisterd en een prachtig boek afgeleverd. Het ziet er dan ook een stuk professioneler uit dan het eerste boek maar nog steeds helemaal in de vrolijke, positieve stijl van Charlot. Het kookboek bevat mooie kleurrijke foto’s en alles is heel tof vormgegeven. Ik denk dat het een hele goede weerspiegeling is van Charlotte zelf! Mocht je haar een keer in het echt gesproken hebben dan snap je wat ik bedoel.

BodieBoost Kookboek

Mocht je met BodieBoost van start willen gaan, Charlotte heeft tegelijk met het kookboek ook een handig boekje uitgebracht genaamd het Dagboek. Voor meer informatie over BodieBoost kijk op de website.

De BodieBoost boeken bestel je hier:
BodieBoost
BodieBoost het Kookboek